16th of Ramadhan

Selepas seminggu Allah kasi cuti, akhirnya hari ni saya dah start puasa balik. Ok hari ni terasa sangat penat, nak tau sebab apa. Mungkin sebab setakat ni saya hanya ada satu project je kot, dan dah rasa loya mengadap report tu lama-lama tapi masih tak boleh proceed sebab survey tak siap lagi, tapi tak pe tak pe, dah dapat project baru dan lepas je abang jo key in data, dah boleh start balik dah nanti jangan pula merungut penat tak cukup tangan ye ^^

Sepatutnya hari ni, office ada buat majlis berbuka puasa dan saya dah marked attend da, tapi disebabkan tempat yang diorang pilih tu sangat jauh dari rumah dan sangat bahaya untuk saya balik malam-malam. Jadi terpaksa membatalkan niat utk join sekali, agak sedih lah sebenarnya (sebab suka bila boss belanja makan :D) haha Oh humm saya bersyukur sangat sebab dapat kerja dekat sana (setakat ini lah) tadi kan, suddenly my boss tegur and asked, "Hi nadia, everything okey?, and wahh so many junction need to be analyse, which project is this?" and me like "oh, yes so far so good and this is prima saujana project" dan masa tu kan, rasa macam amboi sangat baik my boss ni. Beruntung at least he try to understand his staff and this is one of the positive environment actually. I guess so

Hehe currently saya sangat ketagih dengan korean series. Sangat. Lepas City Hunter, Myung the spy dan tup tap tup tap, tiba-tiba keluar lagi series baru Protect the boss.Okey lah cerita ni sangat kelakar walaupun sebelum ni saya bukanlah seorang penggemar untuk menonton online, tapi disebabkan youtube dah block semua cerita issues of copyright menyebabkan saya nak tak nak, kena duduk depan pc tunggu video dan buff dan saya sangat piff kadang-kadang tapi nak buat macam mana, orang cakap, habit tu takkan boleh ubah bila-bila dia suka kan. Hehe Jadi macam tu lah.


Have a nice day. Pen off

Comments

Eyra Empire said…
Nadi!!! Me too da na start kerja. Suke bce ur writings pasal keje seems like evthing good n enjoyable je. wish me lucK!

Popular posts from this blog

Itinerary full trip ke Korea (Winter) : Travel Sendiri

Peperiksaan

Day 1 Seoul, Korea : Ke Gosomi Grilled Fish, Sinchon