Nak buka mata besar-besar

Salam.

Bercakap dengan diri sendiri
"Tau tak, dah lama kau tak tulis apa-apa tentang diri kau dalam ni,sampai satu tahap, aku nampak kau lupa siapa diri kau yang sebenarnya. Alasan tiada masa, tapi itu bukan alasan yang paling kukuh untuk kau review balik apa yang betul dan apa yang salah tentang diri sendiri. Masa untuk tido ada je @_@, So sapa kata kau tak ada masa"

=__= YEAP aku rindu nak jadi blogger balik, aku rindu nak berceloteh kat sini. Aku rindu nak pasang angan-angan kat sini. Aku rindu nak berimaginasi di sini. Disebabkan aku terlampau lama tidak menaip atau mengarang, sampaikan menaip di phone juga aku boleh typo. Otak-otak kau perlu banyak berfikir, jangan asyik lari dari dunia nyata. PLEASE


Appreciate,Appreciate,Appreciate

Comments

Popular posts from this blog

Itinerary full trip ke Korea (Winter) : Travel Sendiri

Peperiksaan

Day 1 Seoul, Korea : Ke Gosomi Grilled Fish, Sinchon