Hari jalan-jalan

Janji nak bangun pukul 6.45 am untuk bergerak jam 7.30 am pada pagi Sabtu 27.2.2010. Tapi terbangun pukul 7.10 am :D , kau kenal aku kan.

Tak ada, bukan ada benda yang best pon, cuma 27.2.2010 hari aku dengan shiqa jalan-jalan ke Singapore ;D Best lah , tapi teruk sebb :
  • Satu hari berjalan tanpa makan last sekali makan dekat Malaysia je (cehh) aku dah ajak si shiqa tu makan mcd tapi dia was-was takut tak halal, aku dah mcm @_@ fine
  • Tak solat zohor sebb tak jumpa surau (gurrgghh paling teruk)
  • Nasib perut tak meragam, tak pee tak poo dalam sehari tu (gila teruk)
  • Berjalan dari China Town ke queen street (gilalaah)
Lepas tu, baru kami sedar yang rupanya aku tak beli apa-apa pon kat sana kecuali shiqa telah membelanjakan sebanyak $6 dolar utk air mineral dan air teh =.="

Ni jelah yang di bawa balik, card MRT berharga $1. passport yang dah di cop, calender dari Singapore Art Museum dan balance duit $20 untuk pergi ke sana lagi. Ngee~

Next destination, Pulau Sentosa :D oh maybe Pulau Makassar, Indonesia wee~

Comments

sHeqa said…
beru perasan post ni..
hehe penatttt
sHeqa said…
beru perasan post ni..
hehe penatttt
sHeqa said…
beru perasan post ni..
hehe penatttt

Popular posts from this blog

Itinerary full trip ke Korea (Winter) : Travel Sendiri

Peperiksaan

Day 1 Seoul, Korea : Ke Gosomi Grilled Fish, Sinchon