Hari Jadi ke-25

Assalamualaikum,

Dah terlambat sebelas hari untuk ucapan Selamat Hari Lahir yang ke 25 tahun kepada diri aku sendiri, Happy Belated Birthday Nadiah. Terima kasih mak, terima kasih Allah, kerana menjadikan aku sebagai manusia yang terpilih untuk melihat dan menikmati dunia ciptaanmu ini.


Terima kasih pada ucapan ulang tahun daripada rakan-rakan yang sanggup meluangkan masa mereka pada 3/5/13 yang lepas. Memandangkan May masih belum bertemu Jun, aku rasa aku masih tak puas menikmati keenakan kek :| *tssskkk aaahhh Kehidupan yang terpaksa berpindah randah ni kadang-kadang buat aku tertawa. Dalam masa beberapa hari, aku boleh berada di berlainan tempat dan hanya berbekalkan hati yang cekal utk hadapi semunya terutamanya perpisahan. Tapi memandangkan umur pun dah 25, aku sepatutnya dah perlu untuk memasuki fasa matang dan ini lah kehidupan yang aku pilih.

Hari sebelum 3/5/13 aku bergitu gembira di Legoland, terima kasih Hasriq
Malam sebelum 3/5/13 aku bergitu terhibur di Roostcafe, terima kasih Alia, Muazzam, Syafiq, Hasriq
Malam 3/5/13 aku bergitu terharu di Wangsa Walk, terima kasih Shika, Dila, Hanan, dan awak
Rupanya no 25 adalah no bertuah bagi aku, walaupun tak dapat banyak hadiah tapi aku dapat hadiah yang pandai buat aku ketawa, senyum, terharu, marah dan tak berharap untuk menangis.


Comments

chimidama said…
Hey Nadi!!!

Wishing you happy belated birthday!

kita dah sama umur la..yeay!

semoga segalnya lg baik dr sekarang, 25 yeay!
terima kasih awk..awwww
im happy for you nad..
dah boleh cari barang2 untuk tunang plak k..hikhikhik

Popular posts from this blog

Itinerary full trip ke Korea (Winter) : Travel Sendiri

Peperiksaan

Day 1 Seoul, Korea : Ke Gosomi Grilled Fish, Sinchon