Fast forward button


Kalau lah perasaan suka tu berpanjangan sampai bila-bila, aku rasa kehidupan mesti akan sentiasa bermakna dari hari ke hari. Tapi kenapa, hari demi hari perasaan tu kerap kali muncul? Setiap hari bercakap dengan diri sendiri, tolong bersabar-tolong bersabar dan tolonglah teruskan bersabar nanti lukakan hati orang lain. Lagipun dia bukan datang masa rasa senang je,kadang-kadang masa susah pon dia datang juga, mungkin dia pon ada sebab lain yang aku sendiri tak faham kan :)

*Tapi tolonglah jangan tunjukkan yang saya hanya berkepentingan masa awak rasa susah je. Please, saya takut lukakan hati/perasaan awak :(

*Ini tiada kaitan dengan kekasih hati saya (Wan Aimran) harap maklum

Comments

Anonymous said…
nk tunjuk ape lagi ye kalau dah cinta sepenuh hati? itupun masih tak nmpk.:(

sekadar bercakap pd diri sendiri.
Thenadi said…
kau cakap pasal apa ni? aku cakap pasal cinta ke? tak faham =.="

Popular posts from this blog

Itinerary full trip ke Korea (Winter) : Travel Sendiri

Peperiksaan

Day 1 Seoul, Korea : Ke Gosomi Grilled Fish, Sinchon