Masa

Tahu tak masa itu sangat berharga, kadangkala aku mahu masa cepatlah bergerak dengan lajunya, masa tolonglah bergerak dengan perlahan dan kadang kala aku masa tolong berhenti seketika :) haish banyak songeh lah kamu ni *wink*

Lagi dua hari aku akan pergi meninggalkan Malaysia, Hi Makassar Indonesia :) haha tak sabarnya okey sekarang buleh tak kalau aku minta, masa tolonglah cepat berlalu, aku tak sanggup nak menghabiskan masa macam ini sahaja tanpa membuat apa-apa :( tak aku ada aktiviti tapi aktiviti menari di malam hari. Arghhh aku masih belum menerima kenyataan yang aku terpaksa menari untuk persembahan di Makassar nanti, maaf kawan-kawan jasad aku menari tapi hati aku tak de dalam jasad :(

ps : Oh lagi 3 hari aku akan menjangkau 22 tahun, Selamat Hari Jadi yang ke duapuluhdua nadiahismail :) Biby nanti sayang balik sini kita makan kek eyh ;p

Comments

Popular posts from this blog

Itinerary full trip ke Korea (Winter) : Travel Sendiri

Peperiksaan

Day 1 Seoul, Korea : Ke Gosomi Grilled Fish, Sinchon